Monday, November 21, 2011

To Michele's students - Aux etudiants de Michele

Hello again!

It was really great to meet you all and reminisce about my own group's trip to Italy with Michele back in 2009. I've been in your shoes, without knowing much about what to expect (other than the basics) and was a bit nervous before departing. However once the experience was over, I wished we had another month ontop of it!

Each person experiences their travels differently and your story will surely differ from mine. What I can say for sure is that Michele's drawing class in Italy is very well organized and there will be no room for disappointment :)

If you wish to purchase your personalized travel sketchbook from me you can click here for a list of fabrics, papers, prices and sizes.

You can also reach me by e-mail if you have any questions or would like to discuss certain details.

Thank you!

mili


Re-bonjour!

Cela a ete un tres grand plaisir de vous avoir rencontre et d'avoir pu partager avec vous un peu mes souvenirs de mon voyage en Italie avec Michele en 2009. J'ai deja ete a votre place, sans trop savoir ce qui m'attendait (appart les details de base) et avec un peu d'anxiose avant mon depart. Mais apres le fait, j'aurait vraiment aime y avoir reste encore un autre mois!

Chaque experience de voyage est unique, et la votre sera differente de la mienne. Mais je peux vous assurer que l'encadrement du cours de dessin de Michele en Italie est tres bien organise et ne laissera pas de place au desappoint :)

Si vous derisez faire une commande pour un livre de croquis de voyage personalise, vous pouvez cliquer ici  pour voir ma selection de tissus, papiers, grandeurs et prix.

Vous pouvez aussi me rejoindre par courriel si vous avez des questions ou aimeriez discuter quelques details.

Merci!

mili


Visit again soon! I am compiling my videos and photos and will dedicate a few posts on the different cities we visited, in the near future :)

Revenez visiter mon blog bientot! Je compile mes videos et mes photos de mon voyage et je les publierait ici aussitot :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...